تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی تبلیغات پیامکی قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی
آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت
سایت های کلیکی معتبر

 

گزارش تصویری: قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی

اولین مراسم قرعه کشی سریال ویلای من ساعاتی پیش در “هتل بزرگ تهران” با حضور تمامی عوامل و دست اندرکاران  برگزار شد.

گزارش تصویری: قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی

مهران مدیری در مراسم قرعه‌کشی سریال «ویلای من» گفت: این صحنه را قبلا در خواب دیده بودم؛ جمله‌ای که می‌گویم ممکن است طنز باشد اما تلخ است؛ اصلا نمی‌خواهم به این بپردازم که قبلا چه اتفاقاتی افتاد.

گزارش تصویری: قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی

در این مراسم چهره های چون : « رابعه اسکویی، برزو ارجمند، نگین معتضدی، عارف لرستانی، بهرام عظیمی، غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، سیامک انصاری، رضا فیض نوروزی، منصور سهراب پور و خشایار الوند، مهدی ژوله ، مهرداد شکرابی و تهیه کنندگان سریال “ساخت ایران” حضور داشتند.»

گزارش تصویری: قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی

در مراسم دیروز یک ویلا، یک جایزه ۱۰ میلیون تومانی، چهار جایزه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۴ جایزه ۲۰۰ هزار تومانی قرعه‌کشی شد که ویلا نصیب پسری ۲۰ ساله مجرد با شغل کارمندی از شهرستان مشهد شد.

گزارش تصویری: قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی

گزارش تصویری: قرعه‌ کشی «ویلای من» و جایزه‌ی جوان مشهدی

منبع : کافه سینما


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط آذرمهر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 49571
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1